فعلا تا اواسط اسفند ماه خرید اقساطی فقط برای بازنشستگان مقدور هست برای خرید اقساطی واتساپ پیام دهید شما میتونید خرید نقدی خود را انجام دهید

رویه ارسال سفارش

1– در شهر آباده سفارش ها توسط فروشگاه به صورت رایگان ارسال می گردد ولی در سایر شهرها، سفارش ها از سه طریق شرکت پست جمهوری اسلامی ایران ، باربری و تیپاکس ارسال می گردند که به انتخاب مشتری تعیین می شود.

2– مشتریان می توانند در مرحله ثبت سفارش و استعلام، از بین روشهای ارسال ممکن، یک روش را به دلخواه انتخاب نمایند. انتخاب هر روش به منزله آگاهی از قوانین و شرایط آن می باشد.

3– در مواردی که ارسال توسط شرکت پست یا باربری انتخاب می گردد، مسئولیت فروشگاه تحویل سفارش بصورت صحیح و سالم و در حداقل بازه زمانی به شرکت پست یا باربری و ارسال کد پیگیری برای مشتری می باشد. در این موارد باتوجه به اینکه مطابق مواد ۳۸۶ و ۳۸۷ قانون تجارت کلیه مشکلات ناشی از حمل کالا بر عهده متصدی حمل و نقل بوده و فروشگاه مسئولیتی در قبال تاخیر در ارسال یا مشکلات احتمالی آن ندارد و در صورت بروز مشکل میبایست طی تماس فوری با قسطیباما  اشکال اعلام شود و با هماهنگی فروشگاه صورتجلسه خسارت با شرکت متصدی حمل بار انجام شود .بدیهی است بعد از انجام امور مربوطه ، کالای مربوطه مسترد شده و در صورت موجود بودن کالای سفارش شده ، محصول سفارشی مجدد ارسال میشود.قسطی باما همواره نهایت تلاش خود را می‏‌کند تا کلیه سفارش‏‌ها در نهایت صحت و بدون آسیب به دست مشتریان خود در سراسر کشور برسد.

 

2– هزینه ارسال


1.2هزینه ارسال کالاهای سبک مانند گوشی در سراسر ایران رایگان می باشد.

2.2 هزینه ارسال تمام کالاها در شهر آباده رایگان می باشد.

3.2 هزینه ارسال کالاهای سنگین در سایر شهرها به عهده خریدار می باشد، که با توجه به روشی که برای ارسال انتخاب می کنند در مقصد پرداخت می گردد.

 

3– تحویل سفارش

1.3 مدت زمان تحویل کالاها در شهر تهران و کرج کمتر از 72 ساعت می باشد.

2.3 سفارش های ارسالی شهر تهران به دلیل قابل پیش بینی نبودن مسائلی نظیر ترافیک یا حوداث غیر مترقبه، در یک بازه زمانی ۲ تا ۳ ساعته که با مشتریان هماهنگ خواهد شد، تحویل می گردند و مشتریان محترم لازم است که در بازه زمانی مشخص شده در محل تحویل کالا حضور داشته باشند، در غیر اینصورت مسئولیت و هزینه ارسال مجدد آن بر عهده مشتری می باشد.

3.3 سفارش های ارسال شده توسط پست و باربری: سفارش هایی که قرار است از طریق پست یا باربری ارسال گردند، در صورتیکه قبل از ساعت ۱۲ نهایی شده باشند، در همان روز تحویل پست یا باربری خواهند شد، اما چنانچه بعد از این ساعت نهایی شده باشند، در روز کاری بعد تحویل خواهند گردید. شرکت پست و باربری نیز بسته به مقصد کالا، معمولاً ۲۴ تا ۴۸ ساعت کاری بعد کالا را به مقصد خواهند رساند.

4.3 مشتریان محترم موظف هستند هنگام تحویل گرفتن سفارش و قبل از بازکردن بسته بندی، مشخصات کالای سفارش داده شده را با کالای تحویلی مطابقت داده و در صورت مغایرت از تحویل گرفتن آن خودداری نماید.

5.3 مشتریان محترم موظف هستند در هنگام تحویل گرفتن سفارش، کالای سفارش داده شده خود را تحویل ظاهری بگیرند (تحویل ظاهری یعنی کالا از تمام جنبه های ظاهری بررسی و در صورتیکه فاقد هر گونه ایراد ظاهری باشد، تحویل گرفته شود).توجه گردد هنگامی که کالا تحویل ظاهری گرفته می شود، فروشگاه دیگر مسئولیتی در قبال مشکلات و ایرادات ظاهری کالا نخواهد داشت.

6.3 کالاهایی که در رسید تحویل آنها قید گردیده است که نباید از بسته بندی خارج گردند، از بند فوق مستثنی می باشند و مشتریان صرفاً می بایست سلامت بسته بندی کالا را بررسی نمایند. در این موارد، باز و راه اندازی کالا صرفا باید توسط کارشناسان شرکت ارائه دهنده خدمات گارانتی صورت پذیرد، در غیر اینصورت دستگاه از گارانتی خارج شده و مسئولیت مشکلات احتمالی بر عهده مشتری می باشد.

7.3 چنانچه بسته بندی کالا دارای مشکل یا ایراد ظاهری بوده و نشان از ضربه خوردگی یا مشکلات احتمالی داشته باشد، مشتری باید از تحویل گرفتن آن خودداری نماید و ضمن تهیه صورتجلسه، موضوع را بلافاصله به قسطی باما اطلاع نماید.

8.3 در زمان ارسال کالا توسط شرکت پست و یا باربری، مشتریان محترم موظف هستند در حضور مامور پستی و قبل از امضاء رسید تحویل کالا، از سلامت بسته بندی و سلامت ظاهری کالا مطمئن گردد و در صورتیکه کالا از نظر بسته بندی و یا سلامت ظاهری دارای ایراد باشد، ضمن تحویل نگرفتن آن و درخواست صورتجلسه، بلافاصله موضوع را به فروشگاه اطلاع دهد. در این موارد چنانچه مشتری بدون بررسی سلامت ظاهری، رسید پستی یا باربری (بمنزله دریافت کالا بصورت صحیح و سالم) را امضاء نماید، دیگر حق اعتراضی در مورد سلامت ظاهری کالا نخواهد داشت، زیرا به دلیل آنکه مشتری شخصاً تایید نموده است که کالا را صحیح و سالم دریافت نموده است، دیگر امکان هیچگونه پیگیری برای دریافت خسارت توسط مشتری وجود ندارد. در ضمن در این موارد مطابق ماده ۶ این قوانین عمل خواهد شد.

9.3 طبق دستورالعمل پلیس فتا در هنگام تحویل سفارشاتی که پرداخت آنها آنلاین بوده است، ارائه کارت ملی مطابق با نام فرد سفارش دهنده، اجباری است. چنانچه فردی که کالا را سفارش داده و پرداخت آن را بصورت آنلاین انجام داده، تمایل داشته باشد کالا تحویل فرد دیگری گردد، باید از طریق پنل، ایمیل یا پیامک، نام فرد تحویل گیرنده را به فروشگاه اعلام نماید، در غیر اینصورت فروشگاه کالا را تحویل نداده و در این موارد هزینه ارسال مجدد بر عهده مشتری خواهد بود.

10.3  طبق قوانین فروشگاه، در سفارش هایی که پرداخت آنها در محل مشخص گردیده است، قبل از تحویل کالا، ابتدا لازمست که وجه فاکتور تسویه و سپس کالا تحویل گردد. پس از تسویه وجه فاکتور، مشتری در حضور نماینده فروشگاه فرصت خواهد داشت تا کالای خود را از نظر سلامت ظاهری بررسی و سپس رسید تحویل ظاهری کالا را امضاء نماید؛ پس از تحویل ظاهری، مشتریان محترم تا ۷ روز فرصت خواهد داشت تا کالا را از نظر فنی بررسی نماید. در صورت وجود هر گونه مشکل فنی و تایید کارشناسان خدمات پس از فروش مربوطه ، مطابق قانون تجارت الکترونیک ، کالا مشمول قانون ۷ روز تضمین طلایی تعویض می گردد.

11.3 همچنین در راستای حمایت از حقوق مصرف کننده و قوانین تجارت الکترونیک ، کلیه محصولات باید از نظر فیزیکی سالم به دست مصرف کننده برسند. بعد از تحویل مشتری طبق ماده ۸-۸ این قوانین ، تا ۷ روز امکان بازگشت کالا را با توجه به شرایط ذیل خواهد داشت:

1.11.3 کالای خریداری شده از بسته بندی و پلمپ اولیه خارج نشده باشد و این امر به تایید کارشناسان فروشگاه برسد.

2.11.3 کارتن و بسته بندی کالا کاملا سالم و بدون پارگی یا مخدوشی باشد. برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی موجب عدم امکان استفاده از این تضمین می گردد.

3.11.3 در این شرایط وجه کالا حداکثر ظرف ۴۸ ساعت کاری پس از تایید کارشناسان فروشگاه، به حساب مشتری واریز خواهد شد.

4.11.3 در این موارد هزینه ارسال و عودت کالا (هزینه رفت و برگشت) بر عهده مشتری می باشد.

5.11.3 امکان عودت کالاهایی که قیمت آنها تابع نوسانات بازار است، حداکثر تا ۲۴ ساعت بعد از تکمیل سفارش می باشد.

12.3 همچنین عکس محصولات جهت اطلاع و کمک به خرید مشتری است و از آنجا که ممکن است در پاره ای جزییات با کالای اصلی تفاوت هایی داشته باشد به استناد آنها نمی توان اعلام مغایرت کرد. ملاک وجود مغایرت در مشخصات کالا، مشخصات فنی درج شده در وب سایت است.

13.3 لازم به توجه است که ایرادهای اعلام شده توسط مشتری، توسط کارشناسان قسطی باما کنترل و بررسی می‏‌شود و در صورت تائید وجود نقص فنی، کالا مشمول ماده ۸-۱۴ می‏‌شود. اشکال‏‌های فنی که در اثر استفاده نادرست کاربر از کالا ایجاد شود، شامل این ماده نمی‌‏شود.

14.3 در صورت وجود هر گونه مشکل فنی و تایید کارشناسان خدمات پس از فروش مربوطه ، مطابق قانون تجارت الکترونیک ، کالا مشمول قانون ۷ روز تضمین تعویض کالای معیوب می گردد.

15.3 آسیب‏‌های فیزیکی ناشی از حمل و نقل شامل استفاده از این سرویس نمی‏‌شود و مطابق شرایط مربوطه درج شده در این قوانین تصمیم گرفته خواهد شد.

16.3 برای استفاده از خدمات ماده ۸-۱۴( تضمین تعویض ۷ روزه)، دقت فرمایید که کالا به ‏خوبی بسته ‌بندی شود، لوازم جانبی و فاکتور به صورت کامل به همراه آن ارسال شود. در صورتی که کالای برگشتی در شرایط اولیه خود توسط قسطی باما دریافت نشود، امکان سرویس دهی وجود ندارد و کالا خارج از شرایط تعویض محسوب می شود. هم چنین در صورتی که موجودی کالای آسیب دیده در قسطیباما به اتمام برسد و قسطی باما امکان تعویض کالای آسیب دیده با کالای جایگزین را نداشته باشد، می‌تواند مبلغ کالا را به حساب خریدار استرداد نماید و نوسان‏‌های قیمت باعث کاهش و یا افزایش این مبلغ نمی‌‏شود.

17.3 به دلیل مسائل و مشکلات روی داده و بر اساس هماهنگی صورت گرفته با پلیس فتا و نیروی انتظامی، تحویل کلیه سفارش ها درب ورودی ساختمان خواهد بود مگر مواردی که مشتریان محترم در هنگام ثبت سفارش، درخواست حمل طبقات می نمایند و هزینه آن را تقبل نمایند.

  • نظرات
شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.
برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.
افزودن نظر جدید
برگشت به بالا
×
گفتگوی آنلاین در واتساپ
برای شروع گفتگو کلیک کنید.