لطف قبل از خرید با شماره 02191690692 در واتساپ یا تماس تلفنی 09177523198 تماس حاصل فرماید قیمت ها بروز نیست09422077991

پاسخ به پرسش های متداول

1-می‏‌توانم سفارشم را تلفنی ثبت کنم؟

بله مشتریان می توانند با تماس با بخش فروش، سفارش خود را به صورت تلفنی ثبت کنند.

2-میتوانم بعد از فاکتور شدن سفارش درخواست تغییر در مندرجات فاکتور را بدهم ؟

خیر ، بعد از ثبت شدن سفارش ، اقلام داخل فاکتور قابل تغییر نیستند.

3-نام کاربری و رمز خود را فراموش کرده ام.چطور میتوانم وارد پروفایلم شوم؟

از نوار بالای سایت با انتخاب قسمت ورود ، میتوانید با انتخاب قسمت فراموشی نام کاربری و یا فراموشی رمز عبور برای بازیابی اقدام کنید.

4-چگونه میتوانم یک پروفایل ایجاد کنم؟

از نوار بالای سایت با انتخاب قسمت ورود به حساب کاربری ---> ثبت نام میتوانید پروفایل خود را ایجاد کنید.

5-می توانم سفارش خود را در محل پرداخت کنم؟

برای سفارش های شهر آباده مشتریان میتوانند فاکتور خود را درب محل پرداخت کنند .

6-چطور می توانم سفارشم را پیگیری کنم ؟

از طریق سایت ، وارد حساب کاربری خود شوید و از بخش پیگیری سفارشات میتوانید مراحل سفارش خود را مشاهده نمایید.

7-از چه روشهایی می توانم سفارش خود را پرداخت کنم ؟

به دو صورت پرداخت در محل ( کارتخوان سیار ) و پرداخت آنلاین میتوانید سفارش خود را پرداخت نمایید.

8-چطور میتوانم سفارش خود را بصورت اینترنتی پرداخت کنم ؟

هنگام ثبت سفارش میتوانید پرداخت اینترنتی را انتخاب نمایید و بعد از وارد شدن به درگاه ،اطلاعات پرداخت خود را وارد کنید.

برای پرداخت اینترنتی شما نیاز دارید به ;

شماره کارت (شماره 16 رقمی روی عابر بانک )

رمز دوم کارت (از بانک مربوطه دریافت کنید)

 CCV2 کد ۳ یا ۴ رقمی است که روی کارت‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های بانکی درج شده است.

تاریخ انقضاء مندرج روی عابر بانک

9-سفارشم را بصورت اینترنتی پرداخت نمودم ، وجه از حسابم کسر شده اما پرداخت سفارشم تایید نشده است؟

ممکن است بدلیل اختلال در درگاه بانکی انتقال وجه به بانک ناقص باشد

در اینصورت وجه بصورت خودکار طی 72 ساعت کاری مجدد بحساب شما برمیگردد.

تاکید می شود، در این مورد نیازی به تماس با پشتیبانی ندارید.

10-برای خرید ، حتما باید در سایت عضو باشم؟

بله. قبل از خرید میبایست از طریق شماره موبایل یا ایمیل ثبت نام کنید.

11-میتوانم سفارشم را بصورت اقساطی پرداخت کنم ؟

برای خرید اقساطی ابتدا با پشتیبانی تماس گرفته شود و راهنمایی های لازم را از کارشناسان سایت بگیرید.

12-در چه ساعاتی امکان خرید دارم ؟

شما در 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته می‌‏توانید سفارش خود را ثبت کنید

 

 

برگشت به بالا
×
گفتگوی آنلاین در واتساپ
برای شروع گفتگو کلیک کنید.